Известие

Collapse
No announcement yet.

Катализатор 147 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Като се махне катализатора турбото няма да среща съпротивлението на което е настроено да работи и ще се развърта повече от необходимото.
    Проблема може да се реши с подходяща бленда в тръбата, която ще се постави на мястото на катализатора (има и регулеруеми бленди) Межо другото катализатора толкова ли е зле, че си го махнал? Ако не намираш разлика във вървенето по-добре си го монтирай пак.
    Алфа 156 1,8ТС 1998г

    Comment


    • #17
      От пролета съм с махнати катализатори,права тръба и си перкаш кат пич !!!! Единственото ми притеснение беше дали ще е по-шумна но при дизела не става по шумна без кат. Не пренадува не прави проблеми абе слагаш си тръба !
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #18
        Мисля, преди да си толкова категоричен е добре да си направиш един запис от диагностиката и да преразгледаш мнението си.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Явно тежката дума ще е на сервиза в понеделник ;D . Ще ви кажа резултата тогава ;]

          Comment


          • #20
            Колеги новините от сервиза на алфа са че няма никакъв проблем да се сложи права тръба ! А също така и да се премахнат и 2та катализатора даже било по добре като се маха този отдолу да се махне и другия (който бил някъде преди турбината нещо от сорта не го разбрах мн мн човека ;D). Така че споко слагайте тръби махайте катализатори и нека турбото бъде с вас ;Dxax

            Comment


            • #21
              Доообре Почваме да ги махаме. Щом така са казали
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Spechen Покажи съобщение
                Колеги новините от сервиза на алфа са че няма никакъв проблем да се сложи права тръба ! А също така и да се премахнат и 2та катализатора даже било по добре като се маха този отдолу да се махне и другия (който бил някъде преди турбината нещо от сорта не го разбрах мн мн човека ;D). Така че споко слагайте тръби махайте катализатори и нека турбото бъде с вас ;Dxax
                Не преди а точно след турбото е другия

                ---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Доообре Почваме да ги махаме. Щом така са казали
                Никакъв не е проблема, аз съм с права тръба и буста не ми е мръднал и с една десета даже от този който беше
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  Ма може. Аз преди го казах. Зависи от колата, как е настроена, от турбото.... най-много се вижда разликата на диагностика при тези с променливата геометрия. И пак при някои може и почти да няма разлика, но аз лично съм виждал коли които започват с флуктуация в надува след премахването и се е налагало лека корекция на клапана да се прави.

                  Така, че като се махне, закача се диагностика, гледа се налягането ако няма проблем честито
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Ма може. Аз преди го казах. Зависи от колата, как е настроена, от турбото.... най-много се вижда разликата на диагностика при тези с променливата геометрия. И пак при някои може и почти да няма разлика, но аз лично съм виждал коли които започват с флуктуация в надува след премахването и се е налагало лека корекция на клапана да се прави.

                    Така, че като се махне, закача се диагностика, гледа се налягането ако няма проблем честито
                    Тей е съгласен, друг е въпроса че някои са с катализатор и пак имат проблеми с пренадуване ама това е друга тема
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment

                    Working...
                    X